Celkem: | 3201817 |
Únor: | 5155 |
Dnes: | 408 |
Unikátních IP: | 282897 |
Online: | 13 |
DOTAZY
DOTAZ:
Nedávno jsme požádali dceru paní hostinské o zapnutí ventilátoru či odsávače kouře (nevím, jak se tento přístroj odborně nazývá, prostě ten, který tam visí na stropě), jelikož tam přes dým z cigaret nebylo skoro vidět a silně nás pálili oči, museli jsme ji tedy hodně přemlouvat, nakonec jej s nadutým výrazem ve tvářích zapnula. Od čeho tam ten odsávač je ?! Jako dekorace ? Myslím, že byl měl být v provozu pernamentně, když je hospoda otevřena, nebo snad provozovatelka hostince šetří elektrickou energií ?? Nechodíme tam často, ale vždy, když poté dorazíme domů, máme „provoněné“ oděvy hospodským odérem včetně spodního prádla.
Autor dotazu: Hosté, zadáno: 12.11.2010 - 19:10
ODPOVĚĎ:
Dobrý den. Souhlasím s Vámi. V restauraci je nejen odsavač cigaretového dýmu, ale také klimatizace. Pokud se uvedené nepoužívá, je to špatné. Myslím, že by si provozovatel restaurace měl tyto výtky vzít více k srdci. Za obec se Vám omlouvám, nedostatky budu s paní hospodskou řešit. S pozdravem Stejskal, starosta obce.
Autor odpovědi: JUDr. Stejskal Miroslav
DOTAZ:
Dobrý den.Četla jsem si několik příspěvků co se týče hostince u Jana a její obsluhy.Chtěla bych vám říct,že úroveň obsluhy a přístup k hostům je alarmující.Paní Uhrová si umí jen stěžovat na to jak nechodí lidi a,když příjdou tak si jich neváží je nepříjemná,když si objednáte třeba cmundu tak má okolo 150 keců,že nemá těsto,nebo,že se musí pro brambory do sklepa…tak proč to má v jídelním lístku,když to nechce dělat.mnohokrát jsem se setkala s tím,že byl problém dostat to co si člověk objedná,protože vždy chybí nějaký sortiment pro zhotovení pokrmu.Nezlobte se na mě,ale já jsem se z horší obsluhou ještě nesetkala.Když se ještě vrátím k tomu,že si stěžuje zákazníkům,že nechodí lidi tak,když pak příjde parta lidí,kteří měli opravdu chuť posedět a utratit peníze tak je pak vyhazují,že už jsou unaveni.Pokud se takto chovají tak je můj názor,že paní Uhrová do týhle profese nepatří!A jestly je občas na zákazníky milá tak už většinou něco požila.
Autor dotazu: Helena, zadáno: 11.11.2010 - 12:00
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, pokud je to tak, jak to popisujete, je to velice špatné. V novém zastupitelstvu máme odborníka na provoz restaurací a hotelů. Budeme pečlivě sledovat, jak se situace v naší hospůdce vyvíjí. Pokud se potvrdí Vaše stížnost, zvážíme vypsání nového výběrového řízení na provozovatele restaurace.
S pozdravem Stejskal, starosta obce
Autor odpovědi: JUDr. Stejskal Miroslav
DOTAZ:
Dobrý den, za kolik Kč za kg se u vás budou prodávat vepřové půlky? Na stránkách v sekci akce máte napsáno, že za zajímavé ceny. Přijel bych si pro jednu. Předem děkuji za odpověď. Pavel Vítek
Autor dotazu: Pavel Vítek, zadáno: 5.11.2010 - 19:05
ODPOVĚĎ:
Dobrý den pane Vítek, cena vepřových půlek bude stanovena řezníkem, panem Rýznarem, až několik dnů před zahájením prodeje. Pan Rýznar není zatím schopen, vzhledem k neustále se měnícím cenám výkupu vepřů, stanovit již nyní cenu masa. Nicméně přislíbil, že se bude snažit, aby cena byla zajímavá a výhodná. Zatím tomu tak vždy bylo. Jakmile nám budou ceny vepřového masa panem Rýznarem poskytnuty, zveřejníme je na našich webových stránkách. V minulosti jsme cenu, kterou nám řeznictví udalo, uvedli na plakátech. Mezitím došlo ke zvýšení cen masa na trhu a řezník Rýznar byl nucen cenu o jednu nebo dvě koruny na kilogramu zvýšit. Byl z toho následně velký problém mezi lidmi. Naší snahou rovněž je, abychom znali cenu vepřových půlek a dalších produktů nejméně týden před konáním akce. Sledujte prosím naše stránky, kde by se ceny měly před konáním akce objevit. S pozdravem Miroslav Stejskal, starosta obce.
Autor odpovědi: JUDr. Stejskal Miroslav
DOTAZ:
Dobrý den. S oblibou pročítáme vaše obecní stránky. Po přečtení negativních příspěvků na „Hostinec u Jana“ a na paní hospodskou se však musíme ozvat. Jezdíme do Výprachtic na chalupu již 20 let. Od doby, kdy má hospodu pronajatou paní Uhrová, jsme s obsluhou nesmírně spokojeni. Jídlo je velmi chutné /jako domácí/, lepší pizzu jsme nikde nejedli a k chování k nám jako k zákazníkům nemáme sebemenší připomínky. S manželem jsme si říkali, že do této hospody by měli jít na exkurzi majitelé a zaměstnanci pohostinství z našeho města, aby věděli, jak se má taková hospoda provozovat. Víme, že se nelze zavděčit každému a paní hospodská i Vy, jako zástupce obce to máte nesmírně těžké, ale přesto věříme, že spokojených lidí je víc než těch nespokojených. Byla by velká škoda, kdyby toto pohostinství paní Uhrová přestala provozovat. Jsme nadšeni, jak obec vzkvétá a přejeme Vám pane starosto i paní Uhrové hodně pracovních úspěchů i hodně zdraví a pevné nervy. Rodina Bílkova z Kroměříže
Autor dotazu: Bílková, zadáno: 1.11.2010 - 20:25
ODPOVĚĎ:
Děkuji Vám za příspěvek, který mne potěšil. Velmi si přeji, aby takových dobrých zpráv bylo více. Rovněž já Vám přeji pevné zdraví a vše dobré. S pozdravem Miroslav Stejskal, starosta obce.
Autor odpovědi: JUDr. Stejskal Miroslav
DOTAZ:
Ještě bych se rada zeptala pana Josefa kdy jsem se ke svým hostum chovala nezdvořile,byla bych velmi ráda,kdyby to upřesnil,nebot si nejsem niceho vědomá.Děkuji předem za odpověd.Hanět někoho na veřejnych stránkách je opravdu neslušné.Ale i záprná reklama je reklama,nebot se lidé příjdou přesvědčit,zda je to opravdu tak.Omlouvám se čtenářum jsem na klávesnici leik.
Autor dotazu: Evženie Uhrová hostinec U Jana, zadáno: 31.10.2010 - 23:58
ODPOVĚĎ:
Na tento dotaz mi nepřísluší odpovědět. Pravdou je, že hospoda je v obecním objektu, a byl bych raději, kdyby na našich stránkách zaznělo spíše to dobré. S pozdravem Stejskal.
Autor odpovědi: JUDr. Stejskal Miroslav
DOTAZ:
Souhlasím s názorem paní,či slečny Heleny.
Autor dotazu: hostinec U Jana, zadáno: 31.10.2010 - 22:57
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, velice Vám děkuji za podporu. S pozdravem Stejskal, starosta.
Autor odpovědi: JUDr. Stejskal Miroslav
Obec Výprachtice
Výprachtice 3, 561 34
Telefon: 465 391 132
Úřední hodiny
Pondělí, středa:
7:00–11:30
12:00–17:00
Starosta:
Luděk Skalický, DiS.